środa, 1 stycznia 2014

Ode mnie dla Was

Dobry wieczór w nowym roku:)
Szampan opróżniony, obcasy zdarte, nogi bolą, ale za to głowa, na szczęście, nie:)

Korzystając zatem, z iście błogiego stanu, pragnę życzyć Wam samych wspaniałości w nadchodzącym roku. Rozwijajcie się, bogaćcie i żyjcie jak pragniecie. Nie bójcie się niczego i wierzcie w siebie. Bądźcie zdrowe i miejcie odrobinę szczęścia. Niech się Wam cudnie dzieje. Najlepszego w nowym roku!!!!


Biorąc pod uwagę to, że 1 styczeń zdarza się raz w roku, chcę zaprosić Was na małe rozdanie.
Wystarczy się zgłosić POD TYM POSTEM i zostawić namiary na swoją osobę. Będzie mi oczywiście niezmiernie miło, jeśli dodacie mego bloga do obserwowanych i zostaniecie tu na dłużej, dowodząc tym samym, że nie jesteście "rozdaniowymi harpiami";):), polującymi tylko na nagrody. Pozostawiam to jednak Waszej uczciwości i szczerości.
A mam dla Was to:


-Lush- Buche de Noel- pasta do oczyszczania twarzy
         - Sweetie pie- galareta pod prysznic
-Caudalie- dość spora próbka balsamu do ciała
-Rituals- pianka pod prysznic
            - piling do ciała- duży tester
- lakier Essie- twin sweater set
- mały, migdałowy olejek do ciała z Kneipp
- dwie maseczki z Purederm

Zapraszam i życzę szczęścia;)

Na koniec kilka zdjęć z sylwestrowego De Lier. W tym roku "pokaz" sztucznych ogni był  niezwykle spektakularny.










Przyjemnego wieczoru;)

25 komentarzy:

  1. zgłaszam się (oczy mi się świecą do lusha:P) :) amsela1988@gmail.com Wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na widok Rituals i Lusha serce zabiło mi mocniej!
    Jasne, że się zgłaszam! :)))
    Mój mail: magdanawakacjach@gmail.com
    Tobie również samych wspaniałości w tym roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :);) no właśnie się zastanawiałam co tak kołacze;)
      buziaki na nowy rok

      Usuń
  3. Zgłaszam się
    obserwuję od dawna :)
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nagrody, zgłaszam się! ;)

    Obserwuję jako: klamarta.
    mail: kajaaa22@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne nagrody, dltego oczywiście zgłaszam się :)
    Obserwuję jako JakisKtos
    mail: edyta.16@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Dużo Szczęścia w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pieniędzy:) Balbina dla Ciebie oczywiście też;) sciskam

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego! Dawno Cie nie bylo, super, ze jestes!

    zglaszam sie: Kasia K/Grassolusi
    grassolusi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajne fotki :) Tobie też Kochana wszystkiego naj :*
    ps. zgłaszam się - magdalena.oleksy@ymail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się (serce szybciej bije na widok takich nagród <3 )
    obserwuje jako mixoflife
    mixoflifeblog@gmail.com

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    Super zestaw Rituals ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nagrody!
    Spróbuję szczęścia :)
    Zgłaszam się jako: justynka sbg
    Obserwuję już od wielu miesięcy :)
    Email: justynka170@gmail.com
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: anioleek89
    mail: anioleek89@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Kosmetyczna Maniaczkaa
    E-mail: kosmetyczna_maniaczkaa@onet.eu

    Ps. dodaje także banerek, niech informacja o Twoim rozdaniu poleci w świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Amika5 stycznia 2014 13:20

    Zgłaszam się, obserwuję jako Amika i zapraszam na mojego raczkującego bloga: http://paczkomanka.blogspot.com/
    Kontakt pod mailem: monika.anastazja.rodak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się z największą przyjemnością :)
    Mój mail: kaliszadrianna@gmail.com

    Rozdaniowe harpie mnie rozśmieszyły do łez ^^ Trochę spóźnione, ale wszystkiego dobrego w Nowym Roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Martuś, i ja się zgłaszam :)
    mój mail: ruda2106blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Martuś Kochana, wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2014!
    Gdzie dorwałaś czyścik z Lush Buche de Noel???U mnie już ich nie ma:(
    Uwielbiam go na maksa!! Jeśli tylko uda mi się wygrać to wystarczy mi ten jeden dla mnie super produkt: tiamomod@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 43 yrs old Information Systems Manager Ira Kleinfeld, hailing from Cold Lake enjoys watching movies like Divine Horsemen: The Living Gods of Haiti and Photography. Took a trip to Primeval Beech Forests of the Carpathians and drives a Xterra. przejdz do strony internetowej

    OdpowiedzUsuń