środa, 5 grudnia 2012

Wyniki rozdania


Dziś jest ten dzień! No chyba nie zapomniałyście?
Przede wszystkim witam nowe Obserwatorki-  Wasze grono znacznie się powiększyło! Mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną na dłużej i nie będziecie się nudzić. Cieszę się przeogromnie, nawet nie wiecie jak bardzo! Dziękuję Wam z całego serducha, że Jesteście! :)

Pora na wyniki





 Losy z Waszymi nickami trafiły po uprzednim, wnikliwym, sprawdzeniu do szklanej kuli


 Na wszystkim łapsko położył Święty Mikołaj, który przybył, a jakże, z całą świtą


Losowanie odbyło się zatem przy świadkach, w obecności świętej osoby i w majestacie świątecznego prawa.
Główną nagrodę wylosował nie kto inny, jak sam Mikołaj


I z niebywałą przyjemnością oznajmiam, że wygrała


Zgłosiło się Was naprawdę bardzo dużo. Nie ukrywam, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :)
Postanowiłam, w związku z tym, wylosować dwie dodatkowe nagrody pocieszenia. Niech pozostaną niespodziankami. 

Tym razem honory pełnił Czarny Pietrek, a bacznie obserwował go czerwonorogi renifer


Pierwsza nagroda niespodzianka wędruje do



Druga do


Gratuluję Dziewczyny!!!!

Martę z bloga Marta figluje
Frau z bloga Nusia  
uprzejmie uprasza się o przesłanie swoich danych wraz z adresem. Czekam do niedzieli, czyli do 9 grudnia;)

Przykro mi, że nie mogę obdarować Was wszystkich, ale los mam w kieszeni, więc kto wie?
Chcę Wam serdecznie podziękować za udział w tym rozdaniu i zaprosić być może na kolejne.
DZIĘKUJĘ.
Życzę miłego wieczoru i cudownego dnia jurto.
Buziaki. Marta


18 komentarzy:

  1. Super, już ślę maila :) dziękuję bardzo i gratuluję oczywiście pozostałym zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! fajne losowanie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie, aż mi się zrobiło Mikołajowo. Dziękuję pięknie! To moja 1 wygrana na jakimkolwiek blogu więc tym bardziej dziękuję. A dodam, że jest to też dla mnie prezent urodzinowy :)
    Już podsyłam dane. Ukłoniki...
    Yupi, jednak byłam troszkę grzeczna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)

      Usuń
    2. Właśnie Martuś wszystkiego najlepszego. i nie mnie dziękuj, ale sobie;)

      Usuń
  4. gratuluję :) świetne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) do mnie też wpadł Mikołaj ;) zostawił czekoladową literkę i życzenia napisane łamaną polszczyzną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo to ciekawa jestem jak mu poszło z naszym językiem, ale brawo za odwagę i kreatywność

      Usuń
    2. wydaje mi się że korzystał z tłumacza google ;)

      Usuń
  6. Gratki:) Ciekawy pomysł ze zdjęciami ręki Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje ;*
    mail już wysłany :)

    OdpowiedzUsuń