sobota, 6 października 2012

Pazdziernikowy Beautybox





4 pazdziernika był Światowy Dzień Zwierząt, więc Beautybox obdarował nas z tej okazji pudełkiem specjalnym. Zawiera ono tylko produkty nie testowane na zwierzętach. Bardzo to miłe z ich strony.
W środku znalazłam:
  • Olive Body Butter- The Body Shop- opakowanie 50ml
  • Pure- 100% natural deodorant- dezodorant w krysztale- opakowanie pełnowymiarowe
  • Webecos- Refined Pearl Exfoliator- peeling do twarzy- pełne opakowanie 100ml
  • Crazy Rumors- Lip Balm-  wegańska pomadka ochronna- pełny wymiar
  • Hairwonder- Hair Repair Conditioner- duża próbka 20ml
Podoba się Wam? Co myślicie?

3 komentarze:

  1. Fajnie, że dużo kosmetyków pełnowymiarowych. Najbardziej cieszyłabym się z tego peelingu do twarzy chyba. Używałaś kiedyś dezodorantu w krysztale? Ja kiedyś miałam (w sumie do dziś stoi w łazience), ale nie byłam zachwycona. Jestem ciekawa jakie będą Twoje doświadczenia z tym cudakiem.

    Czy cena Beautybox też poszła w górę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz to Ci go podeśle, bo raczej nie będę go używać:)Co do kryształu to jest to moje pierwsze spotkanie i jestem ciekawa co z tego wyniknie.
      A pudełko poszło w górę niestety, ale ja uważam,że się i tak opłaca je subskybować. Naprawdę się starają.
      Dziękuję i miłej niedzieli życzę.

      Usuń
    2. Mail właśnie poszedł ;)

      Usuń